Svammel

Andra dagen i skolan är avklarad, hade min muntliga presentation om mig själv och det gick hyffsat. Jag var lite nervös och pratade lite skumt men det var inte jättehemskt. Man kommer nog in i det med lite trevligt. Jag måste nog ändå säga att det var en ganska bra övning. Man fick veta lite mer om allt folk och så upptäckte jag massa andra som gick i min klass som jag inte sett förut.

Ikväll tror jag att jag kanske ska vara social och gå ner till volleybollplanen, studentgrejset anordnar korvgrillning, volleyboll och kubb. Kan ju vara trevligt, kan ju vara jättetråkigt men då är det ju bara att gå hem. Ja vi får se hur jag gör.

Jaja nu ska jag nog fara och titta till min bil så att den inte har fått massa böter och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0