Väderkoll!

Det var värsta islagret på bilen imorse, fy fan nu är hösten här på riktigt. Nu blir det mörkt och man blir deprimerad. Det man ser fram emot nu är ju förståss snön men det lär ju dröja innan den kommer, jag skulle tippa på januari så ligger det kvar till typ maj när man verkligen inte vill ha den längre. Jag är positiv idag känner jag.

Ikväll blir det idol men Martina och Anna och för att fortsätta i min negariva anda så tycker jag att dom flesta suger. Igår var det då ingen som utmärkte sig, ingen kan ju stå på scen, det kanske var någonting dom skulle tänkt på innan dom ställde upp. Nä nu ska jag koppla in min nya termometer så jag kan se hur kallt det är när jag ska till skolan. Hoppas att den funkar bara annars kommer mitt humör att stupa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0