Fullt upp!

Blev en stressig dag. Har jobbat ett par timmar på förmiddagen, började vid sex imorse. Tänkte att jag skulle hinna sova några timmar innan jag far ut till stugan men det tvivlar jag på att jag gör. Ska handla mat, åka iväg på systemet, sen tänkte jag äta lite  korv med Robban Aschberg och Fylking. Vi får väl se hur det blir med det.

Ikväll blir det valborgsfirande för hela slanten. Tänkte förska ta med mig kameran för en gångs skull så vi får väl se om det blir några vackra bilder. Synd bara att det regnar, bättre det än snö. Imorse när jag kom ut till bilen var hela framrutan täckt av snö. Nu har jag svamlat på för mycket. Ska ta mig i kragen och försöka packa ner lite grejer nu.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Det är dags att uppdatera nu.



Jag har förresten uppdaterat din skärmdump på Bloglovin och så har jag fixat kommentargrejset.

2010-05-06 @ 10:34:30
URL: http://ninai.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0