Ledighet

Nu är jag ledig så nu har jag lite tid att blogga kanske. Vi får väl se hur många inlägg det blir under ledigheten men detta är en bra start i alla fall. Har inte hänt så mycket sedan sist, just nu tvättar jag lite och igår kväll var Sandra och Emmelie förbi och hälsade på. Trevligt att träffas när man inte setts på ett tag.

Idag blir det till att göra klart sista julklappen till farmor, det blir spännande att se hur det blir jag kan berätta vad det är senare, kan ju inte avslöja vad det är även om jag tvivlar starkt på att farmor läser mina blogginlägg men man vet aldrig.

Nä nu blir det att slå in de sista julklapparna så man kan känna sig färdig..

Kommentarer
Postat av: olivia

vad fiin blogg du har! :)

2011-03-21 @ 17:58:10
URL: http://oliviahammarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0