Klantig?

Igår på praktiken var det charter till Turkland. Det var fullt med folk och väldigt stressigt. Fick till och med skicka iväg mamma och pappa på semester. Sen så lyckades jag ju med något speciellt. Jag checkade in fel personer utan att märka det, blev lite pinsamt när de "rätta" personerna dök upp och dom redan var incheckade. Man kan säga att jag ställde till med lite extrajobb men det ordnade upp sig till sist. Hoppas att de inte blev alltför arga.

Idag ska jag nog iväg och pyssla om min stackars vän med hjärnskakning och blödning i tummen. Eller pyssla om är väl kanske inte något för mig men man kan ju försöka vara lite snäll och lite sällskaplig. Får se när hon vaknar upp om hon vill ha mitt sällskap.

Förresten tack Nina för att du fixar, skönt att inte behöva lära sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0