Packning!

Titta så fin våran lägenhet är just nu

Det börjar till att bli lite trångt i vardagsrummet nu, har packat 19 kartonger nu och nog blir det några till innan vi är färdig.

Idag har jag faktiskt varit duktig och tvättat på morgonkvisten, det gick bra även fast någon snott våran bokningscylinder. Jag tycket att jag var riktigt fyndig när jag satte in en lapp på tiden jag ville ha, sedan läste jag att lappar ej godtogs som bokning. Trodde att jag var typ den enda smarta som kunde komma på något sådant men det visade sig att så inte var fallet.

Nä nu återgår jag till pluggandet igen, hejohå

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen! ni har slagit på stort ni! :)

Vart går flytten?

2010-10-13 @ 09:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0