Trädgårdsfix

Oh vad roligt det är med ett hus med en stor tomt. Idag har vi krattat 2/3 av våran gräsmatta, inte mycket kvar nu. På beordran av min kära vän Nina som valt att för tillfället bosätta sig i Tyskland så bloggar jag igen. Eftersom jag är hennes största inspirationskälla här i livet väljer jag att dela med mig av mina ord till henne och även alla andra nyfikna läsare.

Som den trädgårdsmästare jag är har jag ju även planterat lite tomater, gurkor och paprika av olika slag. Ni får snart se bilder på dom små liven.


Kommentarer
Postat av: Bettan

hur går det med tomatplantan från elisabethanska trädgården?

2011-04-25 @ 10:12:35
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0