Biltvätt och körning!

Dagen började med att jag åkte iväg till stallet med Linnea, vi for ut och körde två hästar. Måste säga att jag var en stjärna, jag var nog kusk i mitt förra liv. Haha nä jag kanske inte var så bra men det var roligt i alla fall. Efter det blev det bakning hos Erika (hon fyller ju år imorgon) Linna hade ju med sig hundvalpen också så vi lekte lite med den emellanåt. 

Var iväg en sväng och löshoppade Allan också, det gick åt skogen kan man säga. Han var vildsint och sprang mest omkring och busade. Men han fick ju motionera, det var ju bra.

Erika ska besiktiga bilen imorgon så vi vart tvungen att åka iväg och tvätta hennes bil. Det var roligt två livrädda personer instängd i den där lilla bilen. Helt plötsligt hörde vi att dom här grejerna typ körde på bilen, det guppade till och vi blev inte direkt lugnare. Men till slute blev den färdig och vi kom heldskinnade och vid liv ut. Bilen klarade sig också bra, bara en liten list som hade lossnat. Nä nu kommer nog Sandra vilken sekund som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0