Födelsedagen!

Idag var en mycket rolig dag, kanske för att jag tycker om att fylla år. Jag började dagen mmed att baka den fina tårtan som jag visade, sedan kom Sandra förbi en sväng innan middagen. Efter middagen dök familjen upp och fikade som snabbast, vi ska ju fika på lördag när jag och syrran har vårat gemensamma "kalas". Sen kom Martins släkt förbi, det blev nästan lite trångt här i lägenhete. Tanken är nog att man inte ska vara så många här inne för det blev väldigt varmt. Så nu vet ni det ochså.

Jag är skittrött just nu så jag ska nog halvsova lite på soffan innan jag går och lägger mig. Visar lite bilder imorrn på mina födelsedagspresenter. Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0