Härliga tider!

När jag vaknade imorse, eller jag sov lite för länge så när jag vaknade nyss så såg jag att det var strålande sol ute idag igen. Man blir som lycklig i hjärtat. Jag hade egentligen ingen plan för idag. Eller jo, jag skulle gå runt på bemanningsföretag och fråga om dom har något jobb. Men det är jag lite nervös över så jag skjuter på det så länge som möjligt. Jag måste ha gjort det innan fredag, så jag har ju ett tag kvar. 

Eftersom att det är så fint väger idag tror jag att jag tar mig iväg en sväng till Degernäs och planterar om mina blommor. Kanske sitta i solen ett tag också. Hoppas bara att det är varmt annars kommer jag ju att frysa arslet av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0