Lycksele!

Nu har jag kommit hem från Lycksele. Det var mycket trevligt, middagen var väldigt smakligt bortsett från förrätten. Någon sorts hummersoppa. Sedan var det ju underhållning samtidigt som man åt, passade perfekt. Annars hade det nog vart jobbigt att sitta på restaurang i typ 4 timmar. Men imorse var det ju hotellfrukost, en storfavorit. Tänk om man hade sådan lyx varje dag. Fast då skulle man nog i och för sig vara värsta svullot.

Jag var ju duktig och tog med mig kameran ochså. Bara det att resultatet inte blev så roligt, glömde att ta med mig den på kvällen så det blev typ fyra bilder. Försökte ta kort på en älg men den han springa iväg just när jag fick upp kameran. Men så här ser i alla fall dom norrländska skogarna ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0