Nyklippt!

Idag var jag först och tränade, jag sprang två km. Nytt rekord! Hehe kan ju säga att konditionen inte riktigt är på topp. Sedan hade jag bokat tid för klippning hos Jenny. Väldigt smidigt att bara gå upp en våning och sen är man framme, slippa ränna runt på stan. Håret blev i alla fall fint, lite mer förändring än i vanliga fall.

Nu ska jag nog iväg en sväng till Carro, sedan blir det middag i Ersmark. änns som att den här påsken kommer att bli fullspäckad, men det gör ju inte mig något. Jag har ju tid att vila upp mig senare.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Men då måste du ju lägga in en bild på håret!

2009-04-09 @ 14:41:51
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0