Sol!

Idag är det väldigt härligt väder måste jag säga, var på stan en sväng på förmiddagen sedan satt jag hemma hos Sandra och solade lite. Mycket härligt, Martin påpekade även när jag kom hem att jag var jätteblek. Han sa att jag typ såg ut som att papper i ansiktet så jag behöver nog dom få solstrålarna man kan få. Men jag måste berätta om mitt och Sandras bakverk igår. Vi lyckades, titta bara så fina dom blev! Jag är riktigt nöjd, dumlekaka och typ kladdkakemuffins.























Sen fyller min kära syster år idag. Ska dit och fika lite efter middagen. Jag tror faktiskt att jag ska vara hurtig och kanske cykla dit, är ju faktiskt inte så jättelångt sen har jag ju inte tränat på ett tag så det lika bara att motionera lite.Jag täker inte skriva vad hon ska få inte för att chansen är särskillt stor att hon läser det där men ni kan ju få se mitt vackra paket.









Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Åh kladdkakemuffins är ju himla gott.

2009-04-14 @ 20:43:07
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0