Korkad?

Idag har jag till och med jobbat. Inte på jobbet, utan ett annat jobb. Min chef tyckte nog att jag var lite korkad som ringde honom för att få ledigt, haha inte måga som tar ledigt när man ändå går hemma med full lön. Men jag är ju som sagt inte som alla andra. Nä, kändes bara som att man måste ta chansen när man får den.

Kom förresten just hem från emmelie. Kvällen började i och för sig med "födelsedagskalas" för att sedan åka vidare till Emmelie. Kändes lite tråkigt att det här förmodligen är sista gången som vi ses på ett tag. Hon åker ju på nya äventyr i Göteborg, men men jag hoppas att hon får det bra. Vi kan ju hålla kontakten ändå med alla dessa uppfinningar som folk har hittat på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0