Träna!

Jag måste säga att jag är mycket stolt över mig själv idag. Jag började med att åka iväg till Degernäs, jag och syrran hjälptes åt med stallet sedan tog vi med oss Allan till ridhuset. Riktigt jobbigt blev det, min kondition är ju inte precis på topp. Sen kommer vi till det spektakulära, efter ridhuset åkte vi vidare till Iksu. Jag sprang en km sedan styrketränade jag efter det. Duktigt va? Nu känns det som man måste hålla igång, en gång räcker ju inte så långt. 

Jag måste berätta om min väckarklocka också. Jag hade glömt mobilen så jag vart tvungen att andvända mig av min klockradio igår, vilket funkade bra. Men det som är skrämmande är vad som hände inatt. Jag hade slagit av larmet och volymen på den men ändå så gick den igång och började spraka. Det hände  flera gånger så det slutade med att jag fick dra ut sladden. Skumt.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Men oj! Jag är imponerad! Själv ska jag ju iväg och imponera på fotbollsplanen ikväll. Hehe

2009-02-16 @ 17:26:54
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0