3,2 km

Var ute och sprang idag och jag dubblade avståndet och lite till 3,2 km. Nu är jag nöjd, ska slappa till på fredag. Nä imorgon ska jag faktiskt iväg och jobba en sväng, men jag börjar inte förrän 11 så jag får ju en riktig sovmorgon i alla fall. Har inhandlat en massa saker idag också men det får jag berätta om någon annan dag, går inte att prata om det ännu om jag säger så.

Idag fick jag massa viktig post också, ett från arbetsförmedlingen och ett från turismakademin i Ö-vik. Först det som inte var så jättespännande, arbetsförmedlingen. Det var kallelse till möte som skulle handla om jobbgaranti för ungdomar, får väl se vad som sägs där. Men sedan till det roliga , jag ska på intervju på skolan i Ö-vik för att se vilken reservplats som jag hamnar på. Det är ju nästan så att man blir nervös.


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Nej det har vi inte vad jag vet :P

2009-06-11 @ 19:11:12
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0