Svar på frågestunden

Idag kommer frågorna som jag hade lovat. Här är dom:

Hur många tänder har du?

Jag har 32st tänder om jag räknade rätt, längst in var det bara några gaddar, det gjorde mig förvirrad.


Har du bajsat på dig i vuxen ålder?

Nä det har jag inte men det har varit ytterst nära måste jag säga men efter en snabb biltur med några egenpåhittade trafikregler så han jag till toan i tid.


Gillar du dammsugare?

Nä dom suger, hahaha ett exempel på min underbara humor.


När vill du ha barn?

Just nu ser jag inte fram emot att pressa ut en lite tjockis, får väl se när det ändras.


Tycker du att din bikini är snygg?

Ja ganska, köpte den för typ 2 veckor sedan så jag har inte riktigt vant mig.

  

Var skulle du velat vara född i hela världen.? alltså typ uppväxt och så.?
och sen så undrar jag varför jag ska göra en design till vinnaren?, men det kan jag la :)

Jag tror att USA hade varit häftigt, eller kanske Mexico eller något exotiskt. Jadu jag ser det inte riktigt som ett problem som jag måste lösa.   


Vad är din största dröm, vad som helst, göra nått eller bli nått, va någonstans, just nu alltså, måste inte va en livsdröm eller så.

När jag låg på stranden här om dagen blev jag lite fascinerad av fiskmåsarna. Men jag vill ju inte vara en fiskmås men det skulle vara häftigt att prova på Örnlivet för en dag eller två.  


Grannen ska sätta potatis hur många potatisar ska han sätta i en fåra obs det är nysådd?

23st skulle jag rekommendera, men jag är ju ingen potatisodlare.


Hej Susanne, vad ska du göra i sommar? Nåt trevligt hoppas jag.

För sommaren har jag absolut inga planer, jo just det ska iväg över en helg till Norge och fiska. Annars blir det nog bara att ta det lugnt.

  

Vilken är din favoritfärg?

Jag vet inte riktigt om jag har någon favoritfärg, men om man kollar i garderoben så består det av mycket svart och sen en härlig blandning av allt annat. Jag tror jag är en periodare vad det gäller färger, just nu tycker jag bra om gult.

Hur många läsare har du idag?
Den 24 när frågan ställdes hade jag 7st läsare. 

Sen måste jag ju utse en vinnar också. Jag tror nog att det blir potatisfrågan just för att den var aningen konstig (förstod inte riktigt) Vet dock bara att det var "Lilla mamma" som skev den men jag vet inte vem det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0