Godmorgon!

Idag när jag vaknade var jag jättetrött men då såg jag att det var strålande sol ute, då vart jag tvungen att dra mig upp för att inte sova bort dagen. Haha frågan är bara om det är bättre att sova än att sitta vid datorn med Nina. Det är ju praktiskt taget samma sak. Måste säga att vi har kommit till en punkt när vi bara slösamtalar. Fast jag måste nog säga att det är trevligt ändå.

Igår var jag ute och sprang efter det så reda jag också nu måste man ju bara börja springa lite längre så jag kan känna mig stolt på riktigt. På torsdag så kommer Sandra hem också, vad roligt! Sen är det tävlingar i helgen i vännäs också så man lär ju tillbringa några timmar där, hoppas att det blir soligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0