Godmorgon!

Inte för att det här är en god morgon. Halv sex imorse kom en Getingjävel in i sovrummet. Han var så där dryg också, sen satte han sig på sängen och gick omkring på täcket. Jag vart självklart tvungen att stiga upp eftersom att jag inte hade så stor lust at mysa med honom under täcket. Sanningen är att jag är livrädd för att bli stucken, det gör ju så förbannat ont. Men det slutade i alla fall med att getingen nu är död och nedspolad.

Idag bler det att åka till stranden, känns som att det är lite tidigt på året men ändå. Det var ju trots allt 23 grader när jag steg upp. Tror att man måste bada lite idag också. Nä nu har jag inte tid att sitta här längre, ska ringa bettan nu och packa ihop mina grejer.


Kommentarer
Postat av: Eric

kan berätta att det e skönt att ligga på stranden men det blir satans varmt sen så när man ska bada är det satans kallt :P

2009-06-25 @ 10:53:57
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Nej fy tusan, snart åker jag hem.

2009-06-25 @ 11:21:17
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0