Hallojsan

Nu var det ett tag sedan man skrev igen, har varit mycket i helgen. I fredags var vi nere på kajen och kollade lite på uppträdanden, bland annat Björn rosenström och sådant det var roligt. Jag träffade inte så mycket folk som jag kände där men många personer som halvkänner som är roliga att träffa.

I lördags var det väl typ samma visa igen, jag Bettan, Carro och Sandra var nere på stan och jag blev tagen av polisen. Haha så allvarligt var det faktiskt inte, det kom fram en kille/gubbe som sa att han tyckte att jag skulle hälla ut mitt vin, sedan visade han att han sitt polisleg sen var det bara att hälla ut allt. Jobbigt det där med civilpoliser. 

Igår gjorde jag någonting jag är väldigt stolt över, jag var ute och sprang. Duktigt måste jag säga. Sen idag var jag och hopptränade med Allan, imorgon ska jag ut och springa igen. Det finns fortfarande hopp!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0