Midsommarhelgen

Trevlig midsommar måste jag säga att det blev. Har tillbringat den större delen ute i skeppsvik med trevligt sällskap. Var god mat, hyffsat väder, lite kubb och skjutövningar. Sen måste jag ju såklart berätta att jag har tagit årets första havsdopp, skönt fast riktigt kallt. Var några dagar sedan jag skrev men jag tror bestämnt inte att jag har skrivit att jag var på intrevju i Ö-vik. Det var för att se om jag kommer in på skolan som jag kanske har tänkt gå på. Själv tyckte jag att det gick bra men det återstår att se hur det går med det.

Idag har det varit en slappardag. Skulle läsa en spännande bok men jag råkade somna ett tag, det var inte riktigt meningen så jag missade någon timme av min planerade soldag. Sen lyckades jag glömma mobilen i Degernäs irriterande, hur ska jag nu vakna imorgon?

Nyss lyckades jag vanalisera min fot också, titta så äckligt nedrans ogräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0