Regn

Idag var jag uppe med tuppen eftersom att jag var tvungen att gå på möte på AF. Spännande informationsmöte, nu ska man gå med i någonting som heter ungdomsjobbgaranti. Har inte riktigt förstått vad det är för något men det blir nog bra. Skillnade var väl att jag måste redovisa minst fyra jobb som jag sökt i månaden men det blir nog inga problem eftersom att jag sökt mycket mer än så sista tiden. Den andra grejen var typ att man får pengar från försäkringskassan isället för A-kassan. Mer pappersarbete.

Idag kommer det nog inte att hända så mycket. Spöregnarr ute så jag känner nästan att man blir deprimerad. Men mina kryddväxter sóm jag planterat så fint växer och frodas i regnet. En fördel med regn, jag slipper vattna min blomlåda. Man måste se fördelar i allt annars blir man knäpp! Här får ni se min fina Basilika.



Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Mamman odlar basilika på balkongen och det äter vi på kvällarna med mozzarella, tomater, salt, peppar, olivolja och balsamvinäger. Suveränt!

2009-06-16 @ 11:03:12
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: eric

ojdå, kan man odla anndra "kryddor" också? :)

2009-06-20 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0