Aftonbladsförsäljare!

Det är en stackars tjej som plingar på varje helg och frågar om vi vill köpa Aftonbladet. Jag tycker så synd om henne, får springa tre trappor upp och sedan bara höra nej tack. Men idag var jag snäll och sa att jag skulle köpa en tidning imorgon istället. Det kommer att bli mycket pinsamt om jag inte kommer ihåg att ta ut pengar och om jag känner mig själv så kommer det nog också att bli så. Men annars får jag ju skämmas så jag borde ju i självbevarelsedrift komma ihåg.

Jag ville ju att det skulle vara sol idag så att man kunde tillbringa dagen ute. Det kan man ju i och för sig ändå men det känns ju inte lika roligt. Nä men någonting måste man ju ta sig för, får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: anonym

haha ja, jag har ju själv sprungit med tidningar och det suger,



snygg design

2009-03-14 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0