Bilar!

Igår jobbade jag typ hela dagen från halv elva till typ tio på kvällen. Måste säga att det var en spännande dag. Sedan när jag kom hem så ringde jag till Sandra som jag inte har träffat på evigheter. Det var trevligt, vi satt hemma och kollade på kort från hennes resa. Man kunde inte låta bli att bli lite avundsjuk, tänk att kunna ligga på stranden och bara ha det gött. 

Jag har förresten inte berättat om min skitbil än. Nu har den gått sönder på riktigt. Irriterande. Jag och Martin hade varit i Ostnäs och på vägen hem så började den låta helt förskräckligt mycket. Det visade sig vara drivremmen som gått av. Det drygaste var nog att få hem bilskrället. Först vart vi tvungen att låna ett rep av morbror, sedan började vi bogsera men det funkade inte eftersom att bromsarna blev så dåliga. Det hela slutade med att vi lämnade bilen mitt uti ingenstans. Den fick vad den förtjänade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0