Go´kväll!

Jag kom precis hem från Degernäs. Käkade en god middag sedan var vi och löshoppade med lilla Allan. Det gick ypperligt bra och han hoppade till och med högre än sist. Nu ligger "rekordet" på 1,30. Han hoppade en dm högre än sist.

Dagen började med att jag steg upp och tog mig en promenad till volvo för att införskaffa den sista reservdelen till min bil. Nu är det bara att börja laga. Sedan blev det en sväng på stan idag igen, känner att jag inte har råd att spendera så mycket pengar men det måste jag  säga att jag löste bra. När jag kom till kassan upptäckte jag att jag hade tappat bort börsen, lägligt kanske men jag hade faktiskt tappat bort den så min kära syster fick betala. Lyckligtvis återfann jag den i hennes bil senare. Efter det bestämde vi oss för att vi skulle baka lite så nu är alla kakorna till 50-års kalaset färdigt. Känns bra att ha det gjort.

Förresten så ringde min mobil vid åtta ikväll, det var ett okänt nummer så jag antog att det var från jobbet. Det blev jobb två dagar till sen är det färdigjobbat. Imorgon och söndag sedan är jag officiellt  arbetslös. Spännande att testa på hur det är. Nä nu ska jag sova så att jag tar mig upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0