Hoppträning!

Igår kväll lyckades min syster med att övertala mig med att vara med på en hoppträning. Var lite orolig innan men vart lugn ganska fort. Det gick faktiskt över förväntan även om jag lyckades klanta till det lite nu och då. Det bästa är nog att jag inte har någon träningsvärk idag.

Förresten så fick jag ett lite vykort från sifo för typ en vecka sedan, det stod att jag skulle få vara med i en undersökning. Idag fick jag en tjock lunta med frågor, kan nästan jämföras med telefonkatalogen i alla fall den lokala delen. Tror inte att jag kommer att orka fylla i det där, kanske om jag är ytterst uttråkad någon dag. Nä här har jag inte tid att sitta hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0