Klantigheten själv!

Idag har det inte hänt så mycket. Jag var med syrran till ridhuset på förmiddagen. Det gick bra, än en gång lyckades jag hålla mig kvar utan att ramla av. Men nu ska jag berätta om katastrofen som jag lite lätt överdrivet vill kalla det. Jag var i Degernäs för att alla skulle käka middag där ikväll. Vi hjälptes åt alla i köket och jag skulle lyfta bort den kokande potatisen från plattan. Då lyckades jag tippa grytan lite så det kokheta vattnet forsade(lite överdrivet) över min ena fot. Det gjorde JÄTTEont sen tog pappa mig till badkaret sen var det bara att skölja i kallt vatten i typ 20 min, jag som klagade över att jag hade en blåsa på foten häromdan. Nu har jag massor på den andra foten. Till råga på allt måste jag använda sandaler nu så att det ser ut som jag är helt korkad. Vem använder  sandaler mitt i vintern? Ja det var min dramatiska kväll.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ojdå, det lät otäckt. Men crocs måste väl vara suveräna? Och dom är ju ganska diskreta så det är säkert ingen som ser :P



När ska du berätta att du har en blogg?

2009-03-21 @ 10:36:06
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0