Snooze

Imorse skulle jag ju upp tidigt eftersom att jag hade möte kl 10 idag. Därför ställde jag mobilen på ringning kl 9. Därefter så snoozade jag ett tag, typ till halv tio. Det jag vill komma fram till är min märkliga dröm som jag hade. Jag var och hälsade på min vän Nina i tyskland. Det började med att någon tjej hämtade upp mig på flygplatsen, det märkliga var bara att hon backade hela vägen till huset, fort gick det också säkert 110 km/h på dom stora vägarna. Jag blev lite illamående men kom till slut fram till huset. Där hälsade jag på mamman och sedan började jag städa. Jag ställde upp småfigurer på rad och var jättenöjd, mamman fnös lite när jag stolt visade mitt konstverk sedan log hon lite snett och gick där ifrån. När jag var färdig med det gick jag vidare till Ninas rum men då mötte jag pappan. Han hälsade först och frågade sedan på lite halvtaskig svenska om jag var randig. Jag kollade på honom och sa typ va? Då frågade han igen om jag var randig, sen kollade han frågande på mig. Sedan sa han, ja som Pippi Långstrump.  Då vaknade jag. Väldigt skumt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vad roligt. Tur att jag inte har sett till de där småfigurerna, låter jobbigt att rada upp dem.

2009-03-17 @ 12:22:22
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad tusan hette det där som vi apuade som på åhlens?

2009-03-17 @ 16:47:47
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha ja du är ganska lik pippi!

2009-03-18 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0