Städdag!

Det är så skönt att komma hem och se att hela lägenheten är nystädad. Då blir man lycklig inombords. Imorse så steg jag upp och diskade, sedan gick det bara av farten. Jag till och med rensade avloppet, viket inte är det trevligaste jag vet. Slemmiga klumpar som gör att man får kvälvningar sen måste man typ gräva omkring i den där illaluktande skiten, riktigt vidrigt. Men nu är det gjort och lär ju inte behövas göras än på ett tag. Hoppas jag.

Det börjar väl vara dags för sängen snart, morgondagen kanske blir händelserik. Vem vet, ska nog ut och käka middag med ett gäng kompisar. Vi får väl se hur det slutar. Nä nu ska jag sova tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vilken fin design du har! Kan du hjälpa mig med min? :)

hehehehe. Nejmen jag tycker vi ska sätta en liten ram runt bilden på dig, vad tror du om det? Sen kanske en lila cirkel runt kommentarerna, som jag har typ.

2009-03-14 @ 10:19:18
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: susanne

kul men jag måste testa en grej :)

2009-03-14 @ 11:57:56
URL: http://susannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0