Stan

Idag gjorde jag och Sandra ett besök på arbetsförmedlingen. Det gick bra och jag fick veta att jag typ inte behövde tillbaka dit förän om typ 90 dagar. Nu är det bara att fylla i lite papper och hoppas att allt funkar med A-kassan. Efter af blev det självklart en sväng på stan också. Jag vart tvungen att köpa ett par nya dojjor, blev bara ett par hyffsat vanliga gympaskor (om man kallar det så). Hittade lite annat som jag ville ha men jag försöker att spara lite pengar nu. Jaja nu måste jag fara iveg en sväng

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag brukar kalla det gympadojjor för gympaskor låter som skor man har när man gympar.

2009-03-26 @ 19:43:23
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0