Ansökan!

Min kära vän Nina tyckte att Robinson var något för mig. Så just nu sitter jag och pratar med henne på msn, detta är vad hon har åstadkommit. (hon skriver alltså mitt ansökningsbrev)

Hej herr Robinson!

Jag är en tålig norrlänning som inte ger mig i första taget! Susanne Larsson är mitt namn och det låter kanske lite tråkigt och vardagligt men det speglar verkligen inte min personlighet. Jag är händig och social och älskar utmaningar. Med mina 21 år är jag i perfekt ålder för ett äventyr. Jag har lätt för att anpassa mig och älskar att argumentera.

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

händig hahahaha :D

2009-05-15 @ 18:36:25
Postat av: Anonym

Undra om det verkligen stämmer

2009-05-15 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0