Långhelg!

Oj nu var det ett tag sen man skrev, desto mer att berätta om. I torsdag så var var vi iväg till ö-vik, paradisbadet och sedan expo-mässa. Väldigt trevligt måste jag säga, dock lite är många blåmärken från vattenrutchkanorna och lite för många trappor att springa i, det var roligare när man var liten men ändå helt ok nu också.

Mässan var typ som nolia men utspridd på lite större område. Jag köpte lite tunnbröd och sen så roade jag och Linnea oss med att åka sån där simulatorgrej. Vi åkte typ bergochdlbana, mycket underhållande. Definitivt värt dom där 50 kr som det kostade.

Resten av dagarna har det varit hästtävling för hela hela slanten. Har tillbringat massor av timmar på hippologum, utomhus, sen har det varit sol, min ansiktsfärg har förbytts, jag är knallröd. Men det är vacker måste jag säga.

Sen måste jag bara berätta om vårt bästa sängköp. Vi fick 21000 kr i rabatt, hör och häpna. En sån där jättesäng, den är 180 bred sen är den jättehög. Den går nästan ända upp till fönsterbrädan, man kan sitta på kanten och dingla med benen. Känns som att jag är jätteliten i en jättestor värld. Jätteroligt tycker jag men jag är ju inte riktigt som alla andra.


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Alltså förlåt Susanne men jag tyckte du var så rolig! Tack så mycket för presenten! De fungerar alldeles utmärkt och jag beundrar och avgudar dem :P

2009-05-25 @ 11:42:55
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Susanne Susanne! Jag har utmanat dig!



http://ninai.blogg.se/2009/may/utmaning.html#comment

2009-05-25 @ 18:39:58
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0