Lite av varje!

Nu har jag inte skrivit på länge, varit lite lat nu när man jobbar hela dagarna. Valborg var i alla fall trevigt, vi var på inflyttningsfest hos Lilja och Carro. Blev bjudna på mycket god middag sedan blev det ju såklart fest och det hela slutade med utgång på Olles. Allt utom det sistnämnda var bra, har aldrigt riktigt gillat olles.

Nu sitter jag ute i Degernäs och gör mest ingenting. Har varit ute med Harry en sväng imorse, gick strålande och det var mycket härligt i det vackra vädret. Sedan har jag funderat på att göra ett ryck och tvätta bilen, igår var jag ju duktig och bytte till sommardäck så en lite vårstädning skulle nog sitta fint. Upptäckte för övrigt att jag är tvungen att köpa två nya sommardäck, utgifterna tar aldrig slut. Men men ska man vara bortskämd och ha en egen bil får man väl skylla sig själv. Nä nu är det dags att göra lite nytta.

Förresten så hittade jag jätteroliga grejer på youtube igår sök Nick Pitera eller kolla den här länken. Massa roliga låtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0