Mogendans!

Igår vart det en trevlig kväll. Den började med att  jag cylade iväg till Bettan och Carro anlände efter ett tag. Vi grillade och maten blev väldigt smarrig. Kom på idag att vi glömnde äta efterätten men det är väl bettan glad för idag.

Vid elvatiden bestämmnde vi oss för att cykla iväg till stan, vi gick först förbi tc men vakten skickade oss vidare och sa att det var mogedans. Töntigt ord tycker jag, alla som vill dansa för väl göra det mogna som omogna. Vi gick i alla fall vidare på Pipes och sedan på Invito men det visade sig att det var folktomt och det slutade ändå med tc. Måste säga att vi hade det riktigt trevligt, vi sänkte ju i och för sig medelåldern med några år men det kvittar ju!

Idag har det dock varit en tyngre dag, men jag har väl mig själv att skylla. Sitter nu i degernäs och har just sett på robinson funderar på att söka till nästa år. Det kan väl vara en uplevelse, men vi får väl se hur det blir med det. Nu är det dags att åka hem tror jag, ska ju upp och jobba imorgon. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Jamen det är ju suveränt Susanne! Du är ju händig och sådär, sök!!!

2009-05-10 @ 09:44:18
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0