Dagen

Idag när jag gick in på min blogg upptäckte jag att jag hade betydligt mycket mer läsare än i vanliga fall, roligt tycker jag. Självklart insåg jag att något var skumt, det har hänt en gång förut och det var när jag fyllde år. Då hade min kära vän Nina länkat till mig och så var fallet även denna gång. Det är en sann vän det där.

Idag har det inte hänt mycket. Har motionerat lite med vilde Allan fast han skötte sig snyggt. Sen blev det grillning i Degernäs med syskonen och Martin, det vart kalasgott. Men nu måste jag berätta om idiottanten som jag ville slå ihjäl idag. Jag var på Obs och skulle handla, sen körde jag runt för att hitta parkering och jag var lite kräsen eftersom jag körde storbilen. Då just när jag hittade en parkeringsplats som passade perfekt och skulle just börja köra in på den kommer en fet tantjävel med sin lilla skitarselbil och slinker in innan jag hinner dit. Jag ville gå ut och skrika på henne men åkte i min ilaska hem och surade istället.  Jag fick alltså inget handlat.

Det var min dag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0