Bodypump!

Efter tre rostmackor och lite godis mår jag bra igen. Har just varit iväg och kört lite bodypump, jag kämpar ju på med mitt så kallade nya liv. Vart bara träning en gång förra veckan men ett ordentlig ridpass på lördagen. Nu ett riktigt pass idag och än är det bara måndag så förutsättningarna finns.

Jag känner att jag inte riktigt är jätteduktigt på att skriva kontinuerligt är i bloggen och jag vill säga att jag ska bättra mig, men det har jag gjort så många gånger förr. Det är helt enkelt så att alla ni som läser min blogg får vänja er, det är kanske det som är charmen. Gonatt på er alla i cyberspace!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Kistan? Näe det har jag förträngt, berätta!

2009-11-10 @ 13:10:19
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0