Kändis!

Nu ska ni få höra, idag när jag tog mig en svängom på stan här i Örnsköldsvik så tittade jag på en kille och tänkte. Han känner jag, självklart gjorde jag inte det eftersom att jag aldrig känner någon här. Men gissa vem det var, det var Rabih från idol. Han gick o bar på en liten unge och jag blev myckte förvånad. Vad har han här och göra men jag är typ 99% säker att det var han, mina vänner såg han också så nu är det bestämnt!

Haha jag känner mig som värsta fjortistjejen som har skrivet ett helt inlägg om detta och jag måste säga att jag reagerade på ett sätt som förvånade även mig. Men men, man får vara fjortistjej när man betraktar en kändis på två meters håll.  

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Gud vad häftigt!

2009-11-11 @ 18:45:27
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Bettan

haha jag vet int eom man kan radera men jag är glad att du inte lyckades i så fall!! haha lättroad :P



nej asså jag minns tyvärr inte den klubben, vet dock att det inte finns kvar några såna dokument i den kistan, för däri ligger dett massa skrot nu ;P



btw, var det rabihs unge???

2009-11-11 @ 23:37:10
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0