Nöjd!

Idag är början på mitt nya liv, undra hur många gånger man har sagt det? Nä men jag ska försöka komma igång med tränandet annars kommer jag ju att bli skitfet nu när jag slutat snusa. Man ersätter ett begär med ett annat, godis mest chocklad har tagit över mitt liv.

Idag på vägen hit berättade Anna att hennes pojkvän sagt att hon hade blivit elak sedan hon flyttade till Ö-vik. Självklart så skylldee hon allt på mig men jag kan nog inte säga emot. Jag kan bara säga att jag älskar min påverkan på folk.

Nä snart blir det Bodypump, nu ska jag börja ladda.

Kommentarer
Postat av: Bettan

tur att nån av oss är hurtig i varje fall!!

2009-11-02 @ 20:17:14
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0