Slut på studentlivet!

Skönt, idag fick vi sluta tidigare. Ska passa på och fara och träna nu så slipper man stressa eftersom att vi ska på hockey ikväll. Det är Modo som möte Luleå om ni var nyfiken.

Idag skulle jag ringa till folksam för att teckna en hemförsäkring men det slutade med att jag blev förbannad eftersom att kärringen sa att jag inte var någon student. Nä men om jag inte går på högskola eller universitet så kan du inte teckna en studentförsäkring. Jag försökte förklara att utbildningen var csn-berättigad och att jag får exakt lika mycket pengar som dom som pluggar på universitet men hon sa att det inte fungerar så. Det slutade med att jag vart uppkäfitig och sa att jag skulle ringa ett annat bolag som faktiskt hade försäkringar för ALLA studenter. komma här och diskriminera hur som helst. Det är roligt att jag uppför mig som ett litet barn när jag blir irriterad. 

Nä nu ska jag springa bort ilskan.

Kommentarer
Postat av: Bettan

tack så mkt :)



jag vill också gå på hockey! förresten så har jag kommit på att du ska fixa in mig backstage på melodifestivalen, låter som en bra plan va? ;)



sen tycker jag att du gjorde helt rätt som läxade upp tanten och inte bara var tyst som man alltid brukar va annars när man blir arg :P

2009-11-19 @ 15:04:58
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0