Förvirrad och less!

Äntligen hemma, äntligen helg. Tre dagar med ekoturism räcker gott och väl för min del. Nu hoppas jag att jag att det inte blir nogot mer sådant på ett tag framöver. Idag var det prov och redovisning men det visade sig att det inte var så seriöst vilket var mycket skönt. Jag har inte varit alltför seriös just i detta ämne.

Idag när jag kom till skolan och skulle äta mitt lilla äpple som jag hade tagit med mig så upptäckte jag att jag nog inte varit helt kry imorse. Jag hade stoppat ned en rå lök i väskan istället. Jag kände ingen större lust att tugga i mig en lök så jag fick nöja mig med vatten. Bra jobbat säger jag bara!

Nu är det helg och det känns bra, nu börjar jag bli lycklig inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0