Hästridning!

Nu har man varit på tur i dryga två timmar. Det var roligt och mycket trevligt men absolut inte prisvärt. För min smak för dyrt men om man inte tänker ekonomiskt så var det bra. När vi körde upp på gården insåg jag att det var samma ställe som jag varit på med Nina och hennes mamma. Nina, där fick du svar på din fråga. Nä det var lite tråkigt att jag redan varit där en gång men nästa gång blir det på ett annat ställe.

När jag kom hem blev det en snabbdusch sedan gick jag ner på stan och sällskapade med Camilla, Anna och Emil. Vi drev mest omkring på stan och med slutastation Wayne´s. Ikväll blir det bio, The ugly truth lite negativ men det blir bra. Nä nu ska jag försöka slänga i mig lite käk.


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Den filmen är bra.

2009-10-27 @ 17:22:59
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0