Måndag

Idag skulle jag ha engelskaredovisning men tiden tog slut så jag slapp. Nu ska vi ha den om typ 3 veckor istället. Det hade ju varit skönt att ha det bortgjort men nu böhöver man ju inte oroa sig på ett tag. Idag har jag inte gjort mycket av värde, har bara funnits till.

Imorgon blir det islandshästridning. Kan bli spännande, hoppas att det blir roligt för det är ju inte precis gratis. Det är dyrt som fan måste jag säga. Det blir helt enkelt det enda roliga jag får göra denna månad, så jag hoppas verkligen att det är värt det.

Hittade en gammal skiva i datorn med massa bilder, och i detta gråa väder får man en liten kick av att kolla på sommarbilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0