Språksvårigheter

Idag var jag på den första engelskalektionen och jag måste säga att jag är var mycket sämre än jag trodde. Jag visste ju innan att jag var dålig, men jag visste inte att det var så  här illa. Men en liten klycha kan man ju dra, jag är ju där för att lära mig.

Fick värsta hostattacken idag när läraren stod och pratade, det var bara att springa ut i korridoren och skämmas, ne men det är jobbigt. Imorgon ska jag minsann ta hostmedicinen.

Jag tog kort på min oehört romantiska middag som jag ordnat till mig själv men det blev jättedåligt. Kortet alltså, men ni får se det ändå. Det var smaskigt och det är ju tur eftersom att jag råkade göra lite mycket, sallad hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0