Trevlig läkare

Nu börjar jag äntligen komma på bättringsvägen igen. Jag har på morgonen varit på Vårdcentralen och nu har jag minsann fått medicin. Tycket ju inte att jag var så sjuk men läkaren tyckte jättesynd om mig så nu tror jag på mirakelkur.

Just nu ligger jag och lyssnar på föreläsning, tror att jag kommer att minnas typ ingenting om tio minuter. Jag lyssnar ju i och för sig inte så aktivt nu men när man hör den här tjejen prata så tappar man lätt fokus. Det hörs att hon är riktigt uttråkad, hon suckar, man hör när hon klickar med musen på datorn, sen blir det skumma micljud. Irriterande. Tror jag ska läsa boken rätt igenom istället, hade redan gjort det om den inte varit på engelska.

Måste bara berätta om hockeyn igår. Bettan var föressten med och det var trevligt. Men jag är så besviken, dom är så dåliga. Ligger sist och förlorar mot det näst sämsta laget i serien. Nu ska jag inte gå på hockey nå mer. Bara om Löven på något oförklarligt sätt skulle återhämnta sig och typ bli bra.  Nä nu ska jag börja göra mig klar, ska ju ner till Övik idag. Tack o hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0