Bra att ha!

Dagen började med föreläsning. Det var vd:n för Astrid Lindgrens värld som höll i föredraget. Jag måste säga att han verkade vara riktigt duktig på det han gjorde. Han berättade mest om hur han hade fått igenom förändringar och sånt. Det jag blev mest imponerad över var att han lyckats övertala pepsi att det inte fick ha deras logga någonstans och ändå sålde de deras produkter. Hans personalsyn var att alla ska trivas och ha roligt på jobbet och det verkade som han hade lyckats med det. Efter det här så skulle jag säga att jag mycket väl kan tänka mig att ha honom som chef.

Blev en snabblunch på Wanes och sedan begav vi oss till skolan för att få våra datorer. Mycket spännande, vi fick till och med varsin ryggsäck, inte alltför snygg men jag skulle tro att det är praktisk. Avgör själva!



Nä nu är det snart dags att bege sig ner i tvättstugan och sen en snabbdusch. Ikväll blir det hockey för hela slanten. Modo spelar ju sin första hemmamatch för säsongen. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0