Dagligt svammel

Måndag igen. Hade en riktigt trevlig helg med födelsedagsfika eftersom att Martin fyllde år i onsdags om jag inte sa det. Det känns som att helgen har varit fullsmockad, har hunnit varit på Skandic och käkat go´middag varit ute på krogen en sväng och även varit och sett på bio. Vi såg på Flickan som lekte med elden, den var hyffsad om jag uttrycker mig lite slarvigt. Helt ok men inget särskilt.

Idag har vi börjat med open business var en flummig dag som slutade med att vi skulle starta extrem sport os. Typ att man kör slalom med cross och sådant skoj. Jättekonstigt blev det tror inte att jag lärt mig alltför mycket men jag had i alla fall roligt.

Jag har tänkt på en sak. Jag åt en jättegod middag med lövbiff, ris och färska champinjoner. Jag rörde ned lite grädde och kryddor och sånt men när man sedan lägger ner det i matlådan till imorgon ser det ut som något äckligt man har tagit från grishinken. Titta bara!



Efterrätten var desto godare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0