Makt!

Jag måste säga att jag känner mig maktfull idag. Jag har tjatat på Bettan att hon ska skaffa en blogg eftersom hon är i Rom och jag vill vete vad hon pysslar med. Hon har tidigare bara skrivit på resedagboken men idag meddelade hon att hon skaffat sin blogg. Vilken övertalningsförmåga.

Idag övertalade jag även mig själv att det var ok att köpa ett par nya skor. Det slutade med att jag tog med mig Martina och Anna ut till Arnäsvall köpcenter där skokanonen är belägen och nu har jag mina nya skor. Nu får jag inte innhandla några skor på ett bra tag framöver.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Och för er som läser och blir nyfikna så länkar jag till min blogg! Hah! :D

2009-09-22 @ 20:24:28
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Susanne man måste länka till folks bloggar om man skriver om dom!



De där skorna var ju tjusiga!

2009-09-23 @ 10:42:40
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0