Hemma igen!

Jaha då var man hemma i Umeå igen. Jag måste säga att det är skönt att det inte är så långt. Idag hade jag dessutom en mycket trevlig medresenär med mig. Det gjorde resan betydligt "kortare". Sitter ute i Degernäs och tittar på lilla Rico, typ världens sötaste hund. Jag ska visa några bilder på honom när jag har fotat honom.

Helgen blir nog ganska lugn, hade tänkt gå på bio ikväll men det blev nerlagt. Imorgon ska jag vara vetrinärassistent på hopptävlingarna men annars inget planerat. Nä nu ska jag se till att dom där jönsarna i soffan slutar att se på arselfotboll och gör något roligt med mig istället. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vad gör du imorgon söndag? Jag ringer dig då i alla fall.

2009-09-05 @ 19:18:22
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0