Memoarer

Idag har varit en lång dag och än är den inte slut. Men jag tror definitivt att kvällen blir roligare än dagen. Ikväll blir det godis och Idol med Anna och Martina.

Har precis försökt få Nina att underhålla mig med sin låt men det gick åt H-vetet, hon är tjurig när hon har bestämnt sig. Jag erbjöd mig till och med att sjunga för henne men det hjälpte inte, kanske skulle sagt att jag inte skulle sjunga för henne. Ska testa det nästa gång. Ett annat alternativ är att bli värsta bra datahackern men det lär ta tid och så nyfiken känner jag nog att jag inte är.

Imorgon är det Martins födelsedag, synd jag inte är hemma men han får lix vänta tills på lördag. Då kanske jag får använda mina bakningsskills, hoppas inte. Nä nu ska jag springa iväg på konsum. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0