Överraskning!

Idag när jag kom hem till Umeå hade jag fått ett litet vykort. När jag vände på det så jag att det var fån Bettan, jätteroligt. Det är inte varje dag man får hälsningar från Rom, det har faktiskt aldrig hänt mig förut.

Efter att jag läst det spännande kortet så ville mjag själv dela ut lite spänning så jag gav Martin hans paket. Det ena var inslaget i en papperspåse, kreativt tycker jag. Han fick en T-shirt och en flaska med något jag tror att jag gillar. Hoppas att han blev glad, imorgon får han ju en annan present också.

Idag på skolan hade vi jätteroliga övningar. Vi skrev lappar till varandra. Ni vet skriv 3 egenskaper om den här personen och skicka vidare så att hela klassen till slut har skrivit. Jag var tydligen rolig, lite tyst ibland. Jag hade härlig dialekt och trevlig norrlänning men det mest återkommande ordet var lungn, även jordnära förekom. Jag tycker det var ganska bra recension om man kan säga så. Tack och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0